Åhåå ORKAR INTE MER-.-

Först av dagen var dagen helt okey vi snackade mkt om vad som skulle hända om bröllopet och såntära licksom;)
Sen senare gjorde pappa mig så f*ckd up jag fick damp typXD Jag ba Pappa licksom jag måste veta typ mkt saker om bröllopet eftersom jag ska hem snart;) Han ba neej du ska inte hem du ska vara kvar här hella sommarlovet..
Jag ba VAH!?JAG SKA JU GÅ I EKILLA!!! KULTURKLASS8D!? Han ba neej det är ingen bra skola-.- JAG BAA NEEEJ!!! Han ba jo jag och din mamma har diskuterat om det.. JAG BA NEEEEEEEJ ALLA GÖR MISSTAG IBLAND OCH NI KAN INTE GÖRA SÅ MOT MIG!!:@ JAG SPRANG UT OCH SMÄLDE DÖRREN HÅRT SOM I HELLVETE:@ SÅ HÖRDE JAG ATT PAPPA SKREK NEEJ KOM TBX KOM TBX!!! I DONT GIVE A SHIT JAG KOMMER INTE FLYTTA TBX OCH SÅ ÄNKELT ÄR DET VILLKA HÅLLER MED!!!!?????




Heeejdååååå LY!!<33


Kommentarer
Postat av: Malena

Men asså herregud hur länge ska detta hålla på gmn:'(<33

2009-07-13 @ 00:05:16
Postat av: Sandra

Exakt hur länge ska det hålla på älskar dig finns alltid!<3

2009-07-13 @ 18:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0