the day;)

Shuuuueeeee vad händer alla Yaooo? Aja ska berätta lite vad som har hänt idag först skuuula soft ;) höhö man får fan reda på mkt när man går på ekilla yaoo hajjt trodde aldrig att Carro var så snuskig walla det bra;) Ingen får veta så det är ingen ide att du frågar:P Aja men ialf sen var jag ute med Tova fyfan det var kallt och regna så vi drog hem till mig och cama och drev med mina sköna kåtisar ofc HAHA8D Fyfan vad kul det var att chatta med Anders höhö Ni kan se lite vad vi chatta om men inte allt:O!?

Anders säger:

hej


Anders inbjuder dig att starta videoöverföring (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?


Jazzi säger:

heej

jag har inte fixat mig har toffs

Anders säger:

men jag vill se dig

Jazzi säger:

Är med en kompis

Anders säger:

men är inte hon söt då?

Jazzi säger:

OHHWWWWWWWWWWWWWW

Okey du kan få se henne-.-


Du har accepterat inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).


Anders säger:

hehe

ser väl ganska söt ut

hehe

Jazzi säger:

yee

ska du ragga på henne och grejer

Anders säger:

haha nej jag tror inte det

Jazzi säger:

vi stänger av

Anders säger:

Jazzi säger:

Anders säger:

men jag vill se dig

Jazzi säger:

vrf

Anders säger:

du är finast

heh

Jazzi säger:

Anders säger:

men sluta

vill se ditt ansikte

Jazzi säger:

gud ne

Anders säger:

du är så söt hehe

Jazzi säger:

Anders säger:

särskilt när du är så blyg

Jazzi säger:

jäjä

skit ful

asså jag har såhära toffs

och inget smink

OCH

KAN DET BLI VÄRRE!?

Anders säger:

har du inget smink?

Jazzi säger:

eller asså för tillfälet

Anders säger:

fan vad fin du är i så fall du behöver ju fan inte smink

Jazzi säger:

Asså du är fan sjuk

Anders säger:

haha

jag tycker du är jättefin

Jazzi säger:

tack

Anders säger:

och sexig

hehe

Jazzi säger:

omg nej!

Anders säger:

dina bilder på bdb är jävligt sexiga i alla fall

Jazzi säger:

men guud!

Anders säger:

det är sanning
WOWOWOWOW SEN FÅR NI INTE VETA MER BARA JAG OCH TOVA LILLA VI;D


Aja bilder coming;)
jazzi jäjäjäj8D


jag&Tova;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0