Skuulan och sen Home;)

Tjuuee idag var det en sköön dag Yaoo8D Först var det drama lite chop chop matte sen drog jag Tova carro till Edda skulan och typ hälsa på deras lärare och lite så hahaXD
Tova i bussen påväg till Edda skuulan;D<3
Jag:$
Jag på båda bilderna höhö omg det regna så mkt så man trodde jag svettades haha eakXD


Tova&Carro  Sibylla;)

Sen var det rast och lite lala sen på hål timmen så drog vi till centrum med.....
Jag Lollo Jenny Lovisa Oliver Och sen senare träffa vi carro Och Tova i centrum vet inte ifall vi drog flera?XD


 HAHA OLIVER Haha han ville följa med oss men vi ville inte lämmna honom ensam så han fick hänka på XD Och så Jonte ville också hänka på men eftersom vi tappa bort han så var han med jakob den tönteen!xD


Hehe när vi var i willys;) Ni kanske undra vad jag köpte O.o?
Jag köpte Lösvikt som Yvonne corrne david Paula esar rensa idag -.- HAHA ;)<3
Aja men ialf Och plopp och nappar;)

Sen tbx i skuulan;D<3

Haha JENNY!? VADFAN HÖLL DU PÅ MED?!XD Hon gick in i en av dom där kartongena och satt sig där i!? för att hon hadde inte nått att göra hah du är för söt du;D<3





Aha vad ser ni där nere? O.o
Hehe Aja Det får räcka med bilderna kommentera vad ni tycker?:)

Aja sen tagga hem duscha;) Gjorde läxa HAHA Påriktigt var den till igår men jag ba jag visste inte att vi hadde läxa:O Han ba jajaj;)
Sen åt min daim kaka till efterätt OHH FAN VAD GÖTT ASSÅ!;) OcH Så har jag lovat Jiana komma snart-.- men vadfän tror jag ska shopäää i helgen så i dont think so my friend;) Aja men ialf...
Jag har fått ovanligt många kommentarer på Tova+martin och jag hahaXD Läs alla kommentarer så får ni se själva hahaXD Aja men ialf.. Alice jag är så besviken att jag inte fick tag på dig i skulan idag XDXD Aja men ialfXD Hummm KOMMENTERA MIN BLOGG ALLA HAR INGET ATT SÄGA FÖR TILLFÄLET!? OCH NU ÄR MITT SKÅP PROPP FULLT MED GODIS OCH SKA HÄMTA TVÅ LITERS FANTA IMORN HAHA ! FUCK U IDIETS8D

Heeejdå LY!<3


Kommentarer
Postat av: ornella

guuuuuuuuuuud så söwt du va:O

2009-08-27 @ 20:29:44
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

HHAHAH förlåt jasmine, but we just all love candy ;D

2009-08-28 @ 16:53:51
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hehe taack$$

Nej det är lugnt;)<3

2009-08-28 @ 21:01:19
Postat av: Yvonne

haha

2009-08-31 @ 20:39:26
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: jonte

ahh, cp bilder på meej x'D men men men vem e den dära ''mannen'' som du skriver om hela tiden? :P o:

2009-09-03 @ 19:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0