Skula+teater+tappa bort mob+Tobbe;)

Heeeyyy;D Idag var det jue skuula som vanligt  haha fuck u david du slängde ner min godis i soperna-.- och dom ba han har en guzz och grejer och cristian ba kom igen nu en puss eak aldrig han bara för en person gillar han:D HAAH OMG Fyfan Jag vet vem som gillar David nä nä nä nä näää näää XD Aja men ialf fyfan skulle aldrig kunna tro att *hon* var kär i han -.-!`? Aja men ialf sen åt vi nappar och så gav jag till corrne också annars skulle jag känna mig taskig eftersom hon satt dära och vi är jue friends;)
Aja men ialf försökte lära Mickan sheka men det blev så lyckat asså hahaXD Aja ialf imorn ska jag ta med mig pengar till skolan för vi ska tagga till centrum det här är typ andra gången ja äter i matsalen ellr äter? JAG tog ba brödXD Aja men ialf... feet nice i teatern idag HAHA VI VAR FEET FLUMMIGA OCH ALLTING Jag ba ALIIICEE! HUH HUH HAHAHXD Fast den sög-.- Jag och hanna ba blöööa Och satt och dogXD Aja men ialf sen efter påvägen till ekilla vi var feet flum asså8D Och sen hadde vi so det var då jag märkte att min mob var borta;O Men senare drog jag till gymnasiet fan vad expiditionen är så jäävla sega jag fråga eller nej först..
Jag ba Heej:) Hon ba hej.. Sen jag ba Jag tror jag har tappa min mobil här .. Och hon ba babbla massa shet att dom hitta min mobil och att dom ringde mamma? Och jag ba vaadfan jag har ju pink kod på min mobil så ni kan ju fan inte få tag på nått i mina kontakter då!? Och hon ba jaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa...
Och jag licksom ba men kan inte jag få gå in och kolla!? hon ba neeeeej jag ba MEN KAN JAG FÅ KOLLA IFALL MIN MOBIL ÄR DÄÄÄÄR!? Och hon ba aja vi går då jag drog in och såg min mobil på direkten-.- DEN DÄR VAKTMÄSTAREN HAR FAANE MIG INGA ÖGON!?-.-
Aja lalal sen tobias du är galen du jag säger att du ska stanna vid tingvalla han går av i jag vet inte vad XD Men jag blev lurad!? JAG SÅG HAN SPRINGA FÖRBI DEN BÖGEN HAHAXD<3 Aja fast vi var tiiep bara en stund;) Och sen jessi palla dampa haha bara för att jag aldrig svara men berättar ej vad som hände;)


Heeeeeejdå LY!<3


Kommentarer
Postat av: ornella

hahhahahaha CP unge!!!

2009-08-27 @ 20:28:20
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha käften du ;)<3

2009-08-28 @ 21:00:09
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Erik

Hah tobbe är fan dum i huvudet;)

2009-09-01 @ 21:59:50
Postat av: Jasmine

Haha Abbssolluutt;)

2009-09-02 @ 15:03:01
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0