Shuue!Läs all text höhö,D

Sorry att jag inte la ett inlägg igår hadde lite mkt o göra hehe;)
Men först Jag har rensat min bdb Jazzi9 Och börja om på nytt Bli vän;)
Och Adda min msn gärna [email protected]

Igår Var det ju först helt änkelt skuuula;) Hehe Jag tror jag är kär(A) Bara vissa som vet och jag säger bara vem jag gillar till den jag vill så det är ingen ide att fråga migXD Hajj den här killen är snygg mh mh mh:P Haha vi hadde feet mkt ögon kontakt igår(A) Aja Men ialf har fått reda på feet mkt villka follk gillar i ekilla jag ba oh8D Och Så fråga Oliver om 4 kr? HAHA Men han fick det av mig han blev feet glad  jag ba hahaXD
Aja Men ialf Sen efter skolan var Jag med Tova Och Carro fast Carro var inte med oss så länge eftersom hon var tvugen att Tagga hem...
Men Ialf först så drog vi hem till hem och kolla på follks bloggar sen fråga jag pengar av mamma sen så drog vi hem till tova Hon åt Nudlar så snacka vi... Sen när vi tagga ut så lekte vi med eld i hennes trapp vi skrek feet mkt så deet kom ut en arab och ba *Ni får inte skrika här ute i trappen*
Vi ba Kuuta ut haha men vi han ialf sätta på eld med hår sprey;) Och så små regnade ut och carro tagga Hem sen när jag och Tova tagga till Centrum så såg vi typ två män och jag såhära sjöng sen tova ba sscch dom där killarna är typ fullisar och alting och lala.. Och jag BA OJOJOJXD Och sprang fram och hon med$$ Sen jag och tova kolla bak sen en av dom gjorde såhära värsta blicken på oss jag baa AAHHH!XD Haha Har alltid kul när jag är med Tova jag sväär!! Haha8D<3 sen då såg vi hennes farbror och hon typ hällsa en snabbis och dom var såhära bakom oss och när hon hadde snackat klart så var dom exakt bakom mig och tova ba drog mig åt sidan och dom kolla på mig feeet mkt och jag ba OOOJ OJOJOJ HAHAXD Fyfan trodde han skulle våldta mig eller nått feet läskigtXD Sen då drog vi till willys och ÖoB Tjock länge sen jag var där men ialf påvägen tbx typ tova vinka till bussarna som åker fram och tbx hella tiden och då var den en man som låg och vinka tbx och jag ba OMG! Det är fan andra gången vi är med om nått sånthära hahaXD För jag kommer ihåg när jag och tova var för nån dag sen då var det en man som körde bil och vi hadde på musik och dansade och då kom han och stanna med bilen och BA DANSA DANSA!:D vi ba öhhh?! Så körde han ivägXD Aja sen påväg hem så såg vi några killar han ba MKT FINA TJEJER HAHA! Han var typ i vår ålder;) Sen när vi kom hem hadde mamma gjort pannkakor åt oss så åt vi det med jordgubs sylt och grädde feet gött;)
Aja bilder Kommer;)
Carro;)

Tova;)

Tova när vi visspa grädde;)

Höhö Jag$$

Det åt vi det;)'
Haha när mamma bjöd på bulle till tovaXD Fast igentligen typi uganda säger vi *Mandazi*

Haha wäääää vi är grädd monsterXD

Jag&Tova;)<3
Haha Shoo tova chillar;)
Haha jag gjorde en sånhära taco pannkakaXD


Aja Heejdå LY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0