Läs på ba;)

Shuuuee;) Hah Ekilla är bara för skön skuula jag svärXD Idag så drog Jag Lollo Jenny emma Lovisa Till Sibylla;) Bilder Kommer:)
<--- Lollo Jenny Lovisa

HAHA Lollo och jenny vår video sög assåXD


Jenny;)<3

  Höhö Aja det får räcka med pix;)


Sen stressa vi oss tjock mkt för  att vi visste itnte när vi skulle börja vår lektion hahahXD och jag och Lollo var tvugna att äta på vägen men jag hann inte att äta klart så jag var tvugen att lägga in i min väskaXD Och sen sa tova att vi skulle ha spanska men vi hadde svenska så vi kom ännu mer försentXD MEN VI FICK IALF INTE SKÄL!?XD
Senare så lalala tagga jag hem och då fick jag mer kläder yeaay:D Fick två tunikor typ och en kofta sen fick jag 4 nya mjukisar 8DOch så fråga jag mammsen ifall jag kunde få en 100 till imorn och det fick jag ofc8D Fuck alsong på  skansen min comviq kompis är slut så jag kan inte messa :'( Och så har jag ätit daim kaka asså aboow finns det nått godare!?XD Ska ta sprite snartt HAHAHAXD Aja sen händer väll det inte så mkt ska snart bjuda Alice på Pizza också som jag har lovat haha min sköna pizza friend8D<3'
 
Aja Heejdå LY!<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Hadde ni kul?:)

2009-08-25 @ 20:13:51
Postat av: Jasmine

Höhö Jaao8D<3

2009-08-25 @ 20:56:12
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: ornella

hahhaha tjockis hur mycket äter du??!!!!

hahhaha söt bilder förresten^^

2009-08-25 @ 21:12:42
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haah 4 realXD Thnx;D<3

2009-08-25 @ 21:17:42
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0