LÄNGE SEDAN;D

Haha Heeeey:D Har inte lagt in inlägg på länge nu sorry har typ gjort massa annat babes;)
Så vad har ni haft föööörr eerrr?;) Så imorn tror jag jag ska träffa min älska fan saknar honom awwiii;D<3
Sen måste jag stressa som i hellvete pågrund av detta bröllop FEWTANS MÅNGA SOM KOMMER ASSÅ;)
Hah kommer bli tjock nice kommer trääfffa många sköna kozziner och sånt i släkten;) Jag svär jiana komXD
Aja men ialf sen efter bröllopet är det lääger med denna kvinna Aliiicee8D Sen fyller mamma och Chanel år sen vet jag inge mer O.o Aja Haaajdååå Kommentera lite ifall ni vill haha lägger säkert ett inlägg imorn;)?




Heejdååå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Yvonne - Im the best so fuck the rest

Sv : Ojdå, trodde du visste . Har inge föräldrar, svårt att de inte finns men jag får helt enkelt acceptera det och fortsätta vara stark! Tack gumman finns också om du har det svårt! Kram&puss <3

2009-08-10 @ 12:45:59
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0