Jag+tova+Martin;)

Haha idag var jag med tova och Martin hemma hoss oss vi kolla på filmXD Fyfan Martin strula och smekte mig feet mkt och tova ba öhhh vi kollar på film här? vi ba skit i och han smekte mig feet mkt också:O Aja mkt lättare att förklara i verkligheten vad som hände och så men jag kommer faktiskt inte ihåg villken dag detta var så jag skriver inte in datum HAHAXD Och sen när Martin drog hem så var jag och tova ute och drog till denhära bruno solariumet eller vad det var och det där jag hitta min underbara *toa* HAHAHXD Fast det är bara ett såntdära solarium man står i. Sen var vi ute vi träffade corrne och yvonne... Sen drog vi ner till centrum.
Först såg vi nån gammling som låg där med en bar rumpaXD och två ungdomar som hadde ringt till polisen så polisen tog typ hand om han sen;) Sen i centrum när vi såg typ emma och snacka så såg vi bara att det var två gammlingar som skulle typ ställa sig upp och sen så den dära kvinnan ellr vad man ska säga ramlade på mannen haha ni skulle ba sett hur det såg utXD och kommer inte ihåg ifall det var sebbe eller vem det var för dom låg typ på varandra han ba vadfan ska dom knulla på gatan eller!?xD Aja men ialf sen vi chilla typ ute den typ drog vi hem till mig igen och kasta ut konfetti;) Aja men ialf bilder kommer:)

Hahah mobba inte ! Var skit ful i bilden så vill inte synas hehehXD

 HAHA Tova din papparaziiXD toG BILD PÅ ALLT:o
Men jag lägger tyvärr inte in dom bilderna hhöhööh:D




höhö nu är allt det dära slutXD För förra året hadde jag mera och då slängde jag och min Kozin ut;) Och nu tog jag och tova slut på detXD Det är bara kul och se när det blåser runt sådärAxD Aja men ialf mer bilder kommer;)
Aja pallar inte lägga in mer men det är ialf bara fyra rum där och en där man kan ståXD Asså vi var inte där för att börja sola eller så vi köpte två color;D
Haha mupp bild på mig!XD
Tova;)

Jazzi ofc;)
HÖHÖ Tova lilla hon;)


Höhöh det får räcka med denna dag;)
Heeejdååå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

Är du tsm m någon ? ;ö

2009-08-22 @ 16:47:37
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha Yeeeeh NeejXD dårå?:)<3

2009-08-22 @ 18:06:15
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: malena

OMG! VRF SA DU INGET TILL MIG OCH SABBE FÖR HÖHÖ:D Ville också vara med jue:D<3

2009-08-22 @ 18:24:42
Postat av: Jasmine

HAHA VEM E DU DU BA VARA MED HAHAXD Ge mig ditt mob nummer kvinna:D<3

2009-08-22 @ 18:53:56
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Erik

Asså vadfan jasmine! Du byter kille varenda jävla vecka det där är hennes kille tro mig!;)

2009-08-22 @ 23:24:08
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

Haha nej bara undrade, ni strulade och grejer så .. :)

2009-08-23 @ 14:51:23
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hahah ERIK VAD KOMMER DU IFRÅN DU BÖRJAR LÄSA MIN BLOGG IGEN!? HAHAXD Neej det är inte alls min kille erik!!!???? Höhö Okeeys;)

2009-08-23 @ 16:29:29
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men vadfan vad har jag missat nu då? Haha är det sant att han taffsa och grejer eller vad hände haha?:)

2009-08-23 @ 17:05:01
Postat av: ornella

OMG banange va fan du har inte berättat nåt jävla DO hahhaha vem e killen du kyssser förresten din gula linne elr klänning e snygg yao:P<3

2009-08-23 @ 19:56:10
URL: http://ornellanizi.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha Linnea jag svär han taffsade och allting haha kan ringa upp dig så kan jag säga vad som hände;) Haha kvinna man får aldrig tag på dig nu för tidenXD Thnx höhö;D<3

2009-08-23 @ 20:56:25
URL: http://jwazza.blogg.se/
Postat av: Hampus

Nu blev jag lite avis där vill vara istället för han:$

2009-08-24 @ 17:03:34
Postat av: Robin

Hha jävlar vart taffsade han grrr? Är det ett ställe jag vill taffsa på eller?=)

2009-08-24 @ 17:06:18
Postat av: Fizzi

hah ojojoj vad mkt kommentarer du fick på denna?:) Hihi Robin och Hampus snackar om dig så jag tog tiden och läsa din blogg vadfan händer igentligen jag har inte hört talas om nån martin humm?;)

2009-08-24 @ 17:07:31
Postat av: Jasmine

Hehe aww hampus det blir det säkert nån dag:*

HAHA AA DET ÄR ETT STÄLLE DU VILL TAFFSA PÅ GRR;)<3

Höhö aA Vet licksom;PHöhö Okeeys aa jag vet Martin hänger ju inte med oss direkt you now han bor ju här jag bor;)<3

2009-08-24 @ 18:21:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Frida

Men gud ja ville också vara med du får berätta vad som hände mer sen ring mig ikväll:)<3 Men omg vänta lite är det sant att han tog på din fitta ? HAHA Malena sa det till mig när ni snacka att du sa det:$

2009-08-25 @ 20:15:44
Postat av: Jasmine

Hehe Aa ringer dig typ 23.00 på min mammas mob;)<3

HAHA OMG TRORU JAG SKA SKRIVA SÅNT PÅ MIN BLOGG ELLER!?XD<3

2009-08-25 @ 20:58:41
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0