Jag+tova+Carro

Idag var jag tova carro fast carro kunde ju inte vara så länge eftersom hon skulle dra men jag och tova åt kebab tallrik och ballerina kex och lite chips;) Sen  haha så flumma vi oss för cam till Johan,Anders,Robin HAHAAH MAN SKULLE BA SETT ROBIN HUR RÖD HAN BLEV NÄR HAN SÅG VAD JAG GJORDE FYFAN VAD KUL:D Vänta bara robbe jag och tova ska komma till dig bakom ryggen på dig nån dag;D Haha aa just det vi alla vet att Tova skulle hänga med mig till västerås vi skulle faktiskt gitta dit men det blev tyvärr inte så men hon sov över hoss mig ialf;) Vi drar ditt nästa gång ist;)<3 feet kul när vi flumma för dom asså8D sen nästa dag jag och tova och lollo och lal pallar inte berätta alla .... Vi har dragit till centrum nu två gånger första gången köpte vi choklad sen andra gången köpte ci pommes och åt där vi ville inte äta skullans mat-.- Aja Men ialf.. Sen när skulan var slut så drog jag och tova hem till mig och lagade pannkakor fast typ två blev jävligt misslyckade!? FAST DOM VAR FEETTAASSN GEEOOUUDDDAA:D Och jenny jag lovar vi ska vara nån dag8D<3
Höhö Lite stökigt men aaaXD
Haha vi alla vet att jag suger på att laga mat men denna pannkaka blev ju niice right?;)
Tuuuuvvaaa;D


Jaallaa hejdå LY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0