Jag &Tova vi är så käära(A)

Haha Fyffan jag och tova vi är så jäffla kära i två ollika personer så ifall ni ser oss gå framm och tbx i bland i skolan så letar vi efter våra snyggingar hahaXD AJa men ialf ni kanske vill veta hur mkt knasigt det har blivit för mig när jag har sett honom grr grr(A)
Okey
1. Idrotten... Tova typ viskade där är  *PRIVAT PRIVAT* OCH JAG BA OH SHIT VART OCH PRECIS NÄR JAG SKULLE UT SÅ RAMLA JAG BOMMP PÅ RUMPAN BOMB Och dom andra ba stog där och garva och jag fick tjock ont asså;/
Aja 2. Gick förbi honom och tova ba JASMINEE WOHOO och vet inte vad och sen hon skrek nåt*PRIVAT PRIVAT* Hans namn och sen han ba vad? Sen blev det dålig stämmning och vi sprang in hehe:$
3. gick runt och leta efter honom på danslektionen
4. GICK RUNT HELLA TIDEN OCH BA HAN ÄR SÅÅÅ FIIIN HAN ÄR SÅÅÅÅ FIIIIIIIIN(a)
5.åhhh när vi var där i hallen så kolla han feet mkt på mig(A) vi hadde sån bra ögon kontakt(A)
6. JAG GICK FÖRBI HONOM CARRO BARRO Var med mig då åhh det var underbart (A) Haha Jaj pallar inte skriva merXD

Aja Bilder Kommer;)

Jag+Lollo+Tova+Jenny+Carro

Jag+Lovisa+Tova+Carro;)

Aja denna bild är för lite länge sen men ofta inte nice på oss tjejor;)<3 Pöss på er;)<3
SEEES IMORN ÄLSK HAHAXD<3


Heeejdå LY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0