JAg är käär(A)

Asså att vara kär är bara för underbart nu vet jag hur du känner hanna! Jag svär på måndag jag ska våldta den här mannen haha skojjaXD  Men asså åhh kan inte sluta tänke på honom(A)(A)
Licksom först kände jag ba han är väll snygg men ju mer vi fick ögon kontakt med varandra så blev jag såhära im in heaven sen så sa jag till mickan och dom och dom ba SKA VI FRÅGA ÅT DIG OCH ALLTING !:o Jag be nej neej:$ men men men HAHAXD Aja men guud!:$ Det går inte att tänka på nått annat (A) Aja jag har lätt att få killar men licksom nu är det han och jag pallar inte med vissa kontakter han känner så jag licksom vet inte men jag tycker as många killar är snygga på den skolan:D så men men buhuu vill ha hanXD! men vi får se hur det blir(A)  och + det var han så sa fan villken .................................... höhöhöhö:D so hehe aaaahh blir galen måste ut och ta luft*!:O
Jag blir typ nervös eller nått när jag är nära honom och licksom galen och ba wwwiiiiXD Så fort han kollar på mig så blir jag såhära OMG OMG HAN KOLLA PÅ MIG AAAAAH!XD hahaXD Aja men vifår se vad som händer guud kommer typ svimma på golvet snart eller nåttXD drömmer om dig varje dag(A)

HEJDÅ LY!<3


IM IN LOOVE!

Kommentarer
Postat av: Hannaaaa ;

VADÅ nu vet du hur känner ?! hahhaha . människaaaaaa

ja e inte kär i han (a) <3

2009-08-30 @ 22:13:41
Postat av: Jasmine

Haha Kolla på hoon hon ba inte den där dagen du blev helt galen i honom jue hahaXD<3

2009-08-31 @ 17:01:50
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0