igår+idag

Shuuuee;) Ska berätta om igår kväll tiiep Drog till centrum och köpte lite chop chop sen drog jag hem tbx oxh senare av dagen Så tog jag bort min Pea Och bdb faktiskt:P Så nu har jag inte nått av dom;)
Aja  idag kommer vi få en gäst från London;) Ska dra och hämta henne senare på på på på Flygplatsen heeh tappa bort mig lite därXD Aja men ialf vad gör ni andra hemma idag ?:) Nån som vill varA? Eller nää är trötti trötti idagXD
Är ofta trött på söndagar-.-
Och alla som såg bild på mig och martin har en fråga till er alla Bara för att man strular är man inte tsm XD Samma sak jag går ju runt och knullar det bettyder inte att vi är  tsm`? Haha nää bara driver men ialf vi är inte tsm jag och Martin.... Aja Men ialf det var det;)



Heeejdå LY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0