Har tröööök;)

Hur bor du:SoftXD eller vadå?
Brukar du komma i tid:Nää
Hur lång är du:typ 160 nått
Kan du laga mat:det beror på vad jag lagar;)
Vad jobbar du med/pluggar du:asså jag går i skuuullan så jag får jue läxor;)
Vad har du på dig just nu:Yeee ett linne och mjukisar vrf undrar du pervo eller? SkojjaXD
Har du någon fobi:Yess
Hade du en bra kväll igår:JAAAAH OFC!<3
 Vilket är ditt senaste inköp:Ehmm hur menaru?
Din favoritdryck på morgonen:Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån:MAMMAS PLÅNBOCKXD
Har du sovit i din egen säng inatt:yäää8D
Vad hade du sönder senast:Öhh vet inte
Vem snackade du med senast:ROBIN!!<3
Varm favoritdricka:I dont no
Favoritdricka när du är riktigt törstig:SPRITE ELLR VATTEN
Alkoholhaltig favoritdricka:Hell no
När gjorde du senast något riktigt dumt:Ehmm typ för ett tag sen pff jävla poliser assåXD
Saknar du någon just nu:JAAA:(
Vad ska man göra för att få dig irriterad:DEEDDUUU!!
Någon jag stör mig på:TOMMY,VIKTOR MÅÅÅNGGAA!
Intressen:Guyyss yeah;)
senaste person du kramade:Mami:)
Senaste person du ringde:Robin!!!:)
Senaste person som ringde dig:Mami:)
Vad drack du senast:Cola
Vill du ha barn: .ÖHH VET INTE!?
Längtar du till din nästa födelsedag:JÄÄÄ8D
Har rakat dina ben någon gång:JÄÄÄ-.-
Är du sugen på något nu:Yess
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:INGET!?
Använder du hudkräm:hell yeah
Attraheras du av män med skägg:HELL NOO!
Micro-pop eller poppa själv:MICRO POP8D
Brukar du baka:Sometimes hooney;)
Röstade du i det senaste valet:nää kan jue inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:JÄÄ8D eller typ?XD
Vilken låt lyssnade du senast på:Tamborine
Har någon annan sovit i din säng inatt:Neej men önska(A)
Vad tycker du är äckligt:Mkt!
Har du pengar på mobilen:JÄÄÄ8D

Byyeee;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0