Dagen idag:D

Heh;/ Dagen blev ju inte så lyckad eftersom jag och tova skulle dra till västerås idag men vi får dra nästa gång och jag tänker inte berätta vad som hände:O Och det kommer inte tova heller göra så det är ingen ide att fråga Oss o.o
Aja Åt kebab Tallrik hahah XD Och sen nu mamma har typ klantat sig med dammsugare så hon sitter hära och försöker fixa den *lyckat* Aja Men ialf jag vill gå shoppa snart höhö ska dra med mamma till stockholm och jag får spendera 4000 då jäää8D höhö Men ialf nån som vill vara?!:D HAh jag är typ nonstop med mina nya friends8D Aja men ska dra:)


Heeejdå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

Var gärna med i min "Gissa rätt & bli länkad" ! Namnet säger jo allt. Haha skulle vara kul om du kunde vara med . Puss!



2009-08-23 @ 16:42:42
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0