Alice Sov över;)

Shu shuuuu;) Ska berätta lite vad som häänndiiscch yaooo;) Igår sov Alice över hoss mig vi la os halv 4 på natten eller på morgonen eller vad man ska säga vadskamangöra hahaXD Aja men Ialf Vi kollade på Film och filmen heter Malibu Vi valde mellan den och en till film;) Bilder kommer;)
Och sen dagen efter Kolla vi på tv och frukost data sen drog hon hem nice day;) Så nu fixar jag lite chop chop till imorn hahaXD Och är PYTTE LITE NERVÖS:$ Men det är Chill8D


Haha aja det får räckaXD

Heejdå LY!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SER SÅ JÄVLA DRYG UT TA BORT

2009-08-20 @ 22:12:23
Postat av: Anonym

JAG SER SÅ JÄVLA DRYG UT TA BORT

2009-08-20 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0