ADDA PÅ;)

Shuueee!!! Typ länge sen jag skrev blogg yaooo ska berätta lite som har hänt;)
Har gjort en ny bdb Som heter Kapiiccha@BDB
Och en ny msn som ni kan adda [email protected]

Adda på;D

Sen jah är på G Med robin (A)(A) Okey Sabrina du behöver inte kommentera nått HHAHAHXD
Ska snart dra till västerås igen tror jah ;Osaknar alla:)
Och sen var det bröllop också den 8 aug Och jag var brudtärna;*) Kanske lägger in bilder en annan gång pallar ej nu men det finns ju bilder på min bdb Kapiiccha@bdb Så det är ju bara att kolla där ;)
jäjjä Och tommy är hellt ute ur  mitt liv också hehe:D
 Vad mer ska jag skriva:pXD Skolan börjar snart den 17 aug börjar jag:D ska börja i klass 7C Äääälliiiittttt HAHAXD

Heeejdåååå LY!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0