Why-:S?

Helluuu;) Ska berätta om my day först skuula!
Sen Teater;)
Haha Jag och Malins fötter;)Min och Alex;)
 Alex och Kalle Awww(A)
Aja sen fick jag reda på att en person hade sakt en sak till några och jag blev jädrigt irri!:S

Så jag gick och mötte corrne vid skolan typ kvart över nio hallv tio nåt..
så såg vi David aki och dom dära ute haha sen såg vi yvonne också genom hennes fönster jag sheka feet fuuult för henne HAHAHAXD<3Man ser typ inget eftersom det var så jävla mörkt jag kom typ hem 22.00
det var fan mörkt ute asså HAHAXDAja men ska dra nu Hajdå:)

Kommentarer
Postat av: Yvonnnne ♥

HAAHAH fan vad du shaka snyggt (a)

2009-04-30 @ 14:22:05
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0