Thailändoos:D

Jaoo ska berätta om min dag8D

Idag Drog jag till Haninge;) Till ett thailändskt tempel.
Så såg jag också att dom hadde förstört vår buss hål plats:O
Det var faktiskt ganska så kul och se hur dom dansade haha dom flaxade runt mycket med händern och höfterna heehXD Och så hadde dom feet god mat ouuff jag åt som en WÄCHAXD Eller hur man stavar detXD

det var mycket uppträdanden och sånt dära:)
Så köpte jag boollaar haha:D jag svär det var mer en 1000 pers där auuu!
sen på hemvägen så såg jag pontus Jaaah haha:D fast det dåliga var att han gick av i solna:( jag typ skratta ihjäl mig för att han sa så roliga saker så typ alla i tåget typ satt och glodde på migXD Aja har inte så mkt att skriva mer:P Kan väll lägga sista lill bilden på migXD HAHA XD Heejdååå LY!

Kommentarer
Postat av: Yvonnnne ♥

ALICE VAR DÄÄR! HAHA SÅG DU HENNE ? :)<3

oj, dem tog söönder, stör mig när folk tar sönder sånt ;o x)

2009-04-27 @ 15:10:25
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0