Teatern;)

OH GOD KALLE LEKER:O


Haha asså den här dagen har vart sjuk synd att inte Alice kom du missa när kalle leker och har gett utt sit mobilnummer OMAYGASH!!DUH ! Ska berätta Haha först när jag kom till teatern det var lite tidigare än vanligt när jag kom in Han ba TJA Och nicka på huvudet med hans fula kepsXD Så jag Ba ÖHH hejXP Sen det såg utt som han hadde en feet cool mobil så jag ba oh får jag se på din mobil? O.o Han ba AH! Nicka på huvudet sådäraXDXO
Sen jag ba är den ny sen han ba nää den är gammal jag ba okey;) Sen han ba Japp och gör en bubbla och leker feet mycket han har gjort överdrivet med häng på hans byxer O.o Senare kommer vår lärare tidigare så hon ba heej jag ba hej sen  han fölljer med henne in men jag stannar kvar och väntar på dom jag är med8D Sen han kommer tbx jag ba ehmm okay? Han ba har dom  kommit än jag ba naee:P Sen han ba nähä och står typ bredvid mig jag ba HEMMM HEMM..... Och drar utt och typ väntar på dom som kommer han också han är ju knappt med ossXD Sen jag drog in palla inte vänta mer så är han kvar utte? och väntar humm..`? Aja Sheet i senare så kommer Elin och malin Och alexander Så jag var ju såklart med ELIN OCH MALIN:D Typ elin och malin vill typ vara med mig HELLA TIDEN XD Okey Elin ser feet mobbad ut på den där bilden tro mig hon töntar bara sigXDMalin;)
Jaah på teatern kan det hända många mystiska saker HAHAXD Det är Dennis Och Alexandra på bilden;)
Asså Ibland på teatern kan man skämma ut sig (TOTALT!)Seriöst ibland måste vi göra barn LEKAR!?XDHaha Yeaay Idag fick vi såndära blad att det skulle bli läger i Dalarna Ska vara där Med Elin Yeaay! Vi Kommer typ bo i små hus feet nice jue dah hoppas vi kommer bli valda!!<3

Feet Dåligt att irene sluta på teatern det var väll inte hennes grej direkt-_-
SEN O.O O.O KALLE GAV UTT SITT NUMMER EFTER TEATERN OHH TILL EN TJEJ MEN NI FÅR INTE VETA VEM O.o Seriöst han är feet ugly:S-_-XD Hahaah Synd malin att du inte fick hans nummer KÄN DIG DISSAD MWAHAHA:D

Aja Hajdå LY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0