Shuuueee!!;)

Hellluuu;) Ska berätta om my day;)
Blev så f*cked up först i början och Erik typ dampa i tele bara för att vissa fick reda på en sak jag ba åhh:'(
Sen ringde tommy också samma sak..:( Sen ringde Sabrina också samma sak:( fuck men ändå.

Sen typ vi hadde städdag sen Olivia ba Asså SHALU OCH JENNIFER ÄR DÄR INNE OCH SNACKAR!!!
Sen jag ba men Olivia man skvallrar inte på sina kompisar bara sådäärr! Sen hon ba dom är inte mina kompisar jah ba vah:(? Sen jag gick in där till shalu och Jennifer jag ba är ni inte kompisar med Olivia? Dom var tysta Sen kom Jenny ba vad händer här? Och snacka sen lalal Olivia börja gråta tjock mycket asså. Sen typ jag försökte göra så dom blev vänner vet inte vad HAHA Asså jag var såhära med dom värsta:P Men asså vi är inte friends nu eller nåt:S
Sen när jag sat mig i matsalen Sara ba jag sitter framför dig jag ba eh eh ?Sen kommer dom andra yoo maskini kolla villka jag sat med:P Sen när Olivia åt i matsalen hon börja säga att sara Ljuger :O O.o David ba snackade med henne feet mycket:PHan grät feet mycket :O
Aja men alla är olika...
Sen på Lunch rasten var jag med marreh;)Haha wtf försöker du äta min sko:S!?XDOch sen Kom wilma och sen kom dom där två tvillingarna jag sjöng för dom och dom ba vad fin sång röst du har sen dom tvinga mig att sjönga mer:P-_- Haha Sen skulle dom in då var det bara jag wilma marreh Kvar då hadde jag och marreh Battla Mot varandra;)Det var fan nice jue8D med Melodierna jag Och pontush hadde gjort;) Så skickade Marreh lite grejsi till mig:)Sen typ inann vi slutade sjöng vi national sången och majblom sång jag vet inte vad kan inga av dom där sångtexterna HAHAXDSen jag vann pris JAAH:D Fast priset sög jue det var typ en feet  mobbad penna jag ba öhh okay? Sen sa jag till marre att jag tycker att OSKAR A ÄR SÅ JÄVLA SÖÖÖÖTTTT!!!! Jag är en jädrigt bra kill tjusare marreh du måste se han mohaha:D I love boysXD daoouuu  nu marreh börjar veta mycket som händer på min fritid hahaXD

Aja Heeejddååååå LY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0