PRAOOO!!;)

           Ah men shlölölöööö Haha tagit det från my Best friend Ida8D

Idag Var det Praoo Med Alliiccceee !!8D

Hayt!

Aoo ska berätta lite dåe*;) Först vaknade jag på morgonen och platta mitt hår sen snacka lite fixa mig lite you knooooww:D
Sen typ drog jag ut och vänta på Alice och hennes pappa En kvart...
Sen typ höll vi på tejpa och lägga papper och massa grejer på en dörr typ:PAh men ni vet vad jag snackar om;)
Jaoo sen tog jag en bild på Alice när hon ska leka Jobba GOBBE HahahXDHaha till dom som jobba där vi ba Hallojsan och ba heejsan hoojsan hahahXD Sen vi körde pingis också8DNice Juee;)
Sen på nåt set jag sa har fåt jäddra i mitt huvud hella tiden men villket jädra liv det är här inne tillexempel  Haha micho brukar seja så så ofta så nu börjar jag också säga så hahaXD inte bra palla härma follk liksom...

Aja sen vi använde massage stol vi åt deras mat asså vi  åt mat:P AUU JAG SVÄR DERAS MAT ÄR FEET GOOOD! JAG SVÄR JAG KAN ÄTA SOM ÄN WÄSCHA DÄR!(A) Feet göööt asså!DAMN! Haha okey ska inte överdriva här nu . Sen typ jag Alice hennes pappa och dom där jobbar gubbarna vi sat typ i en runt bord och åt sen det var en man eller vad man ska sägaXD Som typ hadde nån finne eller nåt på hans kind :S JAG OCH ALICE BA :o:O Asså vi kollade mot varandra såhära vi sa ingetXD Sen vi drog ut en stund medans dom drack kaffeXp
Och då såg vi typ en millitär båt O.o Seb typ drog vi in igen det var då vi börja fråga alla vill du vara med och köra pingis med oss HAHAHXD sen vi drog typ ut vi balkongen chilla där börja slipa mer sen lalal... Ringde David Ringde Dennis:P Ringde lite lalal:P

Och så köpte Alice Pappa Glass till oss CALIPPO COLA;) Jaoo sen vi görde inte så mkt slipade pingis jah lite såndära lalalal:PHAHA MOBBA INTE BILDEN VISST VAR JAG SEXXIIGGGG HAHAHAHXD;) Aja men ialf sen typ hundra år efter drog vi hem :P Sen när jag kom hem gissa vem som kom och plinga på mig (A) POONNTTUUUSSS:D Han är här nu;) Mammsen är så f*cking happy bara för att hon fick reda på att jag kan ladda ner massa ugandiska låtar på en hemsida så hon är typ Happy 4 lajf eller nåt nu asså HAHAHXD Neej nu ska pontus dra snar:( buuu! Men han hjällpte ialf men sångtext(A)

Och Jaah har bestämt att åka till västerås vill leva mitt ute liv aasså hahah så ska jag träffa Nella My sistah YOOOUU KNOOOOWWWW:D<333

Haha Alla västeråsare medelande till er!! NI MÅSTE SHÖPPAA MED MIIGGG!(a) psstt... Ingen kan acceptera nej eller vara upptagen YOOUUU KNOOOWWW:D(A)

Men villken jädra grej asså Hajjdååå;) LY!

Kommentarer
Postat av: ornella

iddddjjjuut jag älskar ditt hår(;

2009-05-05 @ 15:47:23
URL: http://http://ornellanizi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0