PÅÅÅSSKAAFFTTOOONNN!!!!

Shulluulululululuulululululu:P

Nej det där var överdrivet Men ändå Idag är det påskafton och igår var det Långfredag då kunde vi inte äta kött:O
Och idag efter Mässan i kyrkan kan vi bara njuta av godis och massa ni vet Pappas familj är katolsk och dom fölljer den ganska så bra dom har typ gått till Frus Katolska maria Kyrka Hella vecka man ba Woow LiksomXD
Aja ,Men ändå vi firar inte direkt på Påskafton vi firar på Påskdagen eftersom det är själlva DagenXD
Och I skolan Så fick jag kort av Paula Och Alice Dom var jätte fina synd att jag inte han ge till er men jag Lovar ni kommer få nått av mig!;)<3

Och Så hadde jag sakt till corrne också att Paula och Corrne skulle få nåt av mig för att dom var här jag hadde det mörkt i mitt hjärta men dom sudda bort det och la till det  röda kom tbx det där kallar jah real friends!
Sa det till min mamma också låter såhära öhh:P Men faktiskt
Så tycker jag att dom ska få nåt av mig så HAH"!
I ONLY GIVE THINGS TO REAL FRIENDS;) På nåt set jag vet exakt jagska köpa till paula expensive Eller HUR MAN STAAVARxp

Aja HAPPY EASTER EVERYBODY!

Byebye LY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0