O.o det händer massa grejer...

Jaha Nu ska jag berätta om My day:D

Först var bara hemma Gick och berätta lite nyheter till jiana Fick typ damp på Isak idag han håller på med mig hella tiden:S Bara när jag kalla han bög i en menning så höll han käft tack gode gud;)
Sen Lyssna Jag på massa Techno låtar HahahXD

Sen typ ett år senare Ornella ville att vi skulle vara och mötas så jah drog till ica asså vi skulle mötas där hon tog typ skit lång tid så jag ba öhh jag messa henne och allt hon svara inte:S Så jag gick mot stora lekparken för att jag såg henne gå mot typ Mostafa och dom..

Sen jag går mot dom hon håller ett barn i handen som hon knappt känner:S?
 Hon berättade typ att hon grät och allting  asså hon var fyra år och hennes namn var feet knas.. Aja men ändå så jag ba men JALLA RING POLISEN Jag tog det seriöst på direkten:S
Sen Ehm vad fan heter han nu igenXD F*ck jag har glömmt vad Vallby barnen heter OH NOOxD
Aja Han ringde 112.
Sen Polisen sa att vi skulle mötas vid Ica Auu det var hella valby som var där haha Mustafas bror han var äkta såhära jag ska hålla koll på barnet han frågade ifall hon ville låna hans jacka han tog licksom av det hon börja nästan gråtaXDHaha det är han där han ska ta emot en bolXD Sen äntligen det kommer en man med en hund typ skit stor jag svär den är skit farlig jag och Widad och en till kille vi fick hjärtatack och sprang in I Ica dom andra sprang huller om bullerXD Sen Polisen kom Hallelulja vi hadde väntat i ett år jag svär:O
Det är Polisen som är i mitten sen typ han ba till ornella och det dära ensamma barnet han ba ni två värkar ha bra kontakt med varandra kom här så får jag snacka med er dom snacka bla bla..
Edwina Nor var också där en stund:DMwaha typ alla var där Sen också Poliserna dom snackade det kom två stycken O.o:P Sen typ Jiana Ornella var äkta jag är här för dig till det 4 åriga barnetXp
Haha Sen Ornella och den 4 åriga barnet drog nånstans typ till polis station eller nåt:OHaha Alla försökte stoppa dom att lämmna ornella:'(XDJag svär Jiana Hon stör sig på att mattias är överallt på vad som en händer Låt honom XD
Haha ni skulle bara veta bara veta vad som händer igår :O
Haha kortis-_-XD
Sen när polis bilen drog iväg då gick widad och köpte CHOKLAAAAD:D
Sen vi drog till min och jianas gård jag var tvungen och pissa jiana vet inte vad hon gjorde sen drog vi tillbaks och mötte Ornella och hon hadde bråtom för att hon skulle ta tåget hem.
Ah jag hadde inte bråtom för jag har ju pappa Som skjuts8D

Sen typ när jag kom hem till pappa så hadde dom gäster O.o Sen nu typ Eliiasooonnnn:D Dampar på mig för att jag inte har tankat min mobil Än kan inte messa med några:'( Saknar som fan:'( OCH HAN SKA FLYTTA TILL STOCKHOLM YEAAY!<3 Vi ska vara varända helg MOHAHA:D<33333333
Ska tanka min mobil idag när vi är påväg hem;) Men jag kan messa alla Comviq Kompis Kontanter;)

Kommentarer
Postat av: Y'

gick hon hem till slut ? :)<333

2009-04-25 @ 00:18:30
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0