My day8D

Jaoo först var hemma sen drog jag till  Ica och köpte Oberginer eller vad det heter jag kan inte stava till det det jag skrev är hellt fel stavar vet jagXD Men man fattar ändåXD När jag var där det var typ en man som Jiana Hadde snackat om tidigare att han pratar med en person fast  man inte äns känner den O.o Jag gick där typ alla frukter och sånt är han typ glor på mig vart ja en går och ler och pratar med sig själv typ (AH Lite mandariner skulle jag ju köpa)(CREEPY)XDNu ska jag seja exakt vårt lilla samtal
Han:Vad Coolt hår du har8D
Jag:Tack
Han:Sånt hår skulle jag också villja ha men det kan jag ju inte för kolla
Berättelse:Han tog av sig hans keps sen det var bara små svarta hårstrån som stack ut Haha
Jag:Ehm ehm... Okey :P
Han: Är det ditt lös hår eller bara har du lockat?
Jag:Kollar lite snet på honom Lös
Berättelse: Jag tar dom där oberginerna och drar därifrån men sen apapapa 
Han: då får jag väll bara ha mitt ekonomiska hår eller vad han sa:S
Jag svara ej bara gick därifrån
Sen så såg jag Jasmine Igen haha vi gick tsm hem så berättade jag det till henne också hon ba WTF:s
Haha sen sa vi GoodbyeXDOch sen
 det väll inge spec bara att Johannas moster städade mycket för alla trodde att det skulle komma gäster men det kom det aldrig bara pappas syssling Men annars var det baara vi O.oOch igår kom min Farbror YeayXD

Aja Sen senare Var jag Med Chanel :)
Sen messade vi Evelin Att hon skulle komma utt.
Sen så drog jag hem och hämtade pengar så bestämde Chanel Evve jag att Alme också skulle komma ut:)
Vi gick typ och snacka och såntära sen typ Alme Och evve Hadde bestämt nåt att nångång i Maj Ska vi Alla Shoppa Asså några fler dårå..
Nice Som fan Så ska vi åka till Grönan också Med våra vänner:D

Sen typ Chanel Fick bara vara ute feet länge för typ hon var hemma hoss hennes Mormmor-_-
Men vi andra vi var ute till 22.00:D

Haha Jag Evve Och Alme Vi drog Och Beställde Pizza8D
först gick vi till en plats men det var två Tjejer som fick damp på oss och sa att vi inte fick sita där:S Jävlar-_-
Sen vi gick till en annan Plats och där var Kevin Haha Han kommer ihåg migXD'
Haha vi sat och åt pizza och kollade på när han körde footbol helt ensam feet syndXDSen när vi var klara. vi typ snackade med kevin  i en hallvtimma för att alme ville så gärna vara kvarXD sen vi pallade inte det var feet mörkt och kallt så vi fölljde med Evve hem en bit för hon bor ju längre bort en alla oss typ.
Sen jag och Alme vi ba LALAALLA Haha tönta oss på vägen för den där skogen man går typ in i är as läskig woow That i call CREEPY!
Sen var alla hem och Klockan var prick 22.00 när jag var hemma ;)

Hajdå LY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0