my day

Haha ska berätta om min då dåe:) Först Jiana vi drog till ica och köpte Daim Och Socker Munk M.M.MHehe Feet Gött Jue:D<3
Sen jag och jiana vi drog till dammen Och ringde Kerim HAHA Asg!
För det igår Asså Asia Sejer Att dom var på G vet inte vad Aja Dom får bråka om det...
Det var feet roligt när han blev sur JAAG VEET INTE Haha jag börja ASG Jiana garva typ lite men jag garva mest8D
Sen vi Ringde Alexander B Sen vi ringde fler men ingen svara-_- Sen vi Drog Hem till Jiana och Kolla på tv Sen data:POch så snackade jag med Kerim och hans kompis medans Jiana var inne på datan;)Sen efter Jiana var feet seg så Jag såg Sanna När hon cykla FEET LÄNGE SEN:O Jag ba Ahhh Sprang ut ur huset och hällsade på henne haha:D Fast jag var tvungen att äta först för att jag hadde inte ätit mat på hella dagen Haha Men sen drog jag ut med Emelie Julie eller eller Jolie ah men fuck ved inte riktigt vad hon heterXPJag fick alla Att garva på sig haha spec Sanna Hon garva mest av alla hehe vi höll på hella kvällen:D Haha Sanna Gud vad mycket hon garva kommer ihåg förra gången haha Och Emelie Hon blev hellt gallenXD Feet nicigt asså;)

Hhaha Hejdå LY!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0