Mmmyyy dddaayyy!

Som ni alla vet först är det skula som är så f*cking trööök! och + att vi har fått en ny lärare som hetter Jenny hon är 26 hon är sträng tycker jah:P På rasterna finns det typ inget och göra feet trök-_-
Aja men ialf idag ringde typ Marcus Hundra gånger på lektionen feet irri-_- Fast  sen så snackade jag med honom i mina hörlurar HAHA typ lite VINDEN I FÖNSTRET! DET ÄR BARA VI SOM FATTAR DET!<33  Sen hände det mer so/no Hatar jag och Mozik Vi jobba typ med nån jävla sten och massa bla sen var det musik sämst jag fick huvudvärk av sån dålig musik tro mig!! höll på att dö-_- I AM SO F*CKING HAPPY THAT MY DAD DONT LISTEN AT THAT F*CKING CRAP MUSIC!

Sen smet jag från hemspråk för att musiken förstöde en timma off my day! Men jag snackade med Marcus i telefon då blev man ju Happy(A)<333

Sen så ska jag snart ringa pontush(A) För att jag  har kommit på jätte mycket text och så måste vi vara nån dag för att vi ska göra musik videos dock (IFALL DET BLIR LYCKAT MAN VET ALDRIG MED HONOM)XD
Aja det var inte min hella dag för att dagen har inte tagit slut;) Aja Men Hajdå LY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0