Min maagee-_-

Daoouuuu My day först skola den var typ feet tråkig haha jag och Alice när vi drog och kolla på vad Oscar och dom gjorde så såg vi Oscar rammla utan anledning?
Sen efter det jag Och Alice drog till dom där snurrgungorna och sen la vi oss på marken det känns feet weird såhära att man är in a nother world eller nåt...
Sen hadde jag teater sen efter var jag med Alice vi drog till Centrum och köpte massa godis sen efter drog vi hem till mig Vi körde typ rap tävling fuck vad jag har ont i magen asså! vi drack typ skit mycket Alice höll på att spy eller nåt Hah:P Aja Jag suger på att rapa mina blev inte bra bara typ tre gånger Alice rapar blev typ bra fast den bästa kom inte med på film HAhaXDVi tog slut på en hel 2 liters sprite snacka om att man vill spy eller nåt:S
Sen Alice köpte en power drink skiit äklig blööa!:S Sen hallv nio drog hon Hem;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0