Inget specielt RIGHT?

Jaoo idag så var det inte så mkt städade först lite sen typ sex så gick jag till tågstation och träffade Dennis han kallar mig också för jasse hahaXDHaha vi hadde fan as nice fast jag ska inte berätta vart vi var(A) bara vissa som vet;) PRIVAT LIFE! You knoow:D

Men annars har det inte hänt så mkt idag typ efter snacka med Esar i tele alla var upptagna så ingen kunde vara med mig  blööaa...:P
Sen jag kom hem typ åtta sen mamma ba kan du hjällpa mig att ladda ner ugandiska låtar(A)
Jag ba okey?
Sen vi sitter där i fan 4 timmar och laddar ner massa bullshit asså XD
Mamma ba dansar av glädje het och ba sjunger och jag vet inte vad:P Jag ba Auuu kvinnaXD
Och jag har fått remix låten Zuena i mitt huvud jag svär feet bra:D så nu det är typ fullt med ugandiska låtar på min dataXD


Och jag ska snart ringa Emma också;)
Nu är typ 22:53 och det var då vi blev klara med allt auu äntligen klar eller nej:O nu måste jag convertera alla låtar men vad faaan!:PXD

Aja hejdååååååå LY!


Kommentarer
Postat av: Yvonnnne ♥

Faaan me love to!

Uganda for life asså! <33



kommentera bloggen har frågestund

http://Yvonnnne.blogg.se/



Puss<3

2009-04-27 @ 15:11:40
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0