Helluuu8D

Helluu!

Dagen den har inte vart så farlig?;)
Först skuula-_- asså jag stör mig på att  sinikka sejer ngoo hella tidenXDOch på rasten kom jag feet långt med min sång text JAAAH! Fast haah jag sa till Pontus att jag baxar melodin så får vi göra melodi och text tsm för allt blir bara knas annars:S!?<3

Aja sen när vi gick och åt vi hadde ju bestämt att vi skulle starta mat krig och alla ville att Alice Skulle starta men liksom alice ville inte få allt skäl och sånt så jag ba ska jag göra DET SKA JAG:o?:D:D Seriöst jag ba ska jag ska jag:O? sen jag och marreh ba vi börjar!?:() SEN JAG BÖRJA HAHAHA SEN ALICE KASTA EN CITRON PÅ MARREH DAH! HAHAHA FEET NICE ASSÅ MEN det tråkiga var att rektorn kom och sa till-_- ÅHÅÅÅ! Stämningen blev förstörd vi som hadde SÅ ROLIGT! HahaXDMarreh på bilden ---->

Sen Hadde vi promenad och vi gick och lekte i parken JAH! HahaXD
Sen jag visade sångtexten och melodin till marreh och dennis och båda gilla den Yeay:D Fast jag är inte klar med den-_- Men man får se hur det går;)
Och så jobbade vi i tärnan och jag sat bredvid Alice Best friend Benjamin HAHAXD
Vi körde hänga gubbe det var rätt kul för att benne har inget LIV HAHA Det var alice som kom på detXD




Aja Så hände det mer efter skolan så var vi kvar i klass rumet och esar blev avis på marreh bara för att hon skulle skriva ett schema och börja seja att hon börja asså det där var överdrivet esar!`?-_-
Sen drog vi in där vid ingelas toalett eller dusch eller vad man ska kalla detXpHAR INGET SMINK ELLER NÅNTING SÅ JAG ÄR TYP FEET FUUL PÅ DEN BILDEN MOBBA MIG EJ! Men så ser jag ut utan nånting jag känner mig naken i facet så HAHAXD men idag jag var feet tröööttt palla inte fixa migXDHaha Sen Alice och Paula Lekte Fjortisar ÖHH!? Haha Ofta inte cute bild på the best friend8D

Sen fölljde jag med Paula en bit och träffa några sen drog jag hem Och då var pappa hemma och gav mig daim glass och Choklaaad8D

Aja Haajdå Kommer mer om dagen sen8D LY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

titta på mig fett ful!

2009-04-03 @ 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0