FRIDAY:d

Shululu:D

Idag så var det typ ingen skola för vi gick till muset i södra stockholm och där bor Steven HAHA YEAAY Precis när vi skulle ta tåget hem så fick jag reda på att vi kunde träffas fan också:(
Fast på buss stationen såg jag en såndära grejsi mojsi jag trodde dom bara hadde gjort så i västerås:O?Aja endå efter museumet så blev det kul för då hade jag ialfal några att vara med alla kriga om mina bullarXD så busringde vi tll Alexander b,Tim,Jimmy,Fan vet jag merXD

Aja sen bussen till skolan alla börja dampa först för att Kristina snacka nått om annika skulle börja dampa om Inte annika skulle få hella bussen?

Så alla ba skrek och jag vet inte vad BLA BLA BLA... men vi hadde ialf kulXD

Sen drog alla Home agen nu får man väll se vad som händer mer(A)


HEJDÅ LY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0