fight on the street!

Jaoo det blev ju jävligt med massa problem igår kväll;S

Jag var redan as trött den dagen pallade typ inte vara ute eller nåt efter teatern sen typ 23.00 kommer hella stockholms gänget och börja bråka-_-
Fyfan villken pleya!

Fast jag var ändåså på bra humör för att jag fick en kyss av pontus efter allt (A)

Fast det var verkligen inge kul där sen typ när Pontush och Erik bråka så kommer han fram till mig och kramar om mig och ba ohh neej jasmine förlåt mig lalalallalaal... så står jolie där och hör allt vad han sejer och börjar dampa på honom vi fick reda på feet mycket saker Marcus hade ljugit om och massa skit han har gjort seriöst vad faaan har hänt med honom:S!?

Man blir ju så jääävla förbannad asså ? Skojja:P

Aja men Typ alla mina kompisar vet paula och marreh fick inte höra hella historian idag men ändå!

Och Carolinas dans lärare ÄGEER:D Yeaay jag kanske ska vara med henne och visa dansteg och så så jag har fått ett uppdrag 8D


KOLLA VEM SOM RÄDDA MIG IGÅR(a)

HAHAHAHAHAH SABRINA S KOLLA NU VET DU VEM DEET ÄR :D ALLA MOBBA SABRINA ÅT MIG (A)
Assåå alla ni som känner honom då:S
Tack fizzi att du kom igår saknat dig as mycket:'( Det här bråket 09 kommer jag aldrig glömma:'(<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fizzi är feet fiin & Snäll feet bra att hon kom annars skulle bråkeet aldrig ta slut:( mattias fick största blå märket:'(



Marcus Är hellt piffad i huvudet asså CP BARN!



JAG SÅG ATT DU STRULA MED PONTUS SÅ FÖRSÖK INTE ATT SEJA NEEJ! ALLA SOM LÄSER JASMINES BLOGG JASMINE HAR STRULAT MED PONTUS!:D

2009-04-23 @ 21:46:23
Postat av: Linnea D

Asså jag vet att det är Sabrina S Som kommentera det där(A)



Det är sant Jasmine du strulade med pontus:O

2009-04-24 @ 15:21:52
Postat av: Linus

Haha Fizzi är skit rolig jue:)



Men asså jag såg också när du hångla med pontus:D säg bara sanningen jasmine(A)

2009-04-24 @ 19:34:26
Postat av: Ali@hotmai@@@@ali muhamed Haha

Hayt Jasmine äre sant med pontus feet storra rykten asså:O? Aja förlåt syrran att jag aldrig kom och du vet skydda rej men jag reste ju bort men puss ändå!<3



haha Kolla vad jagheter JAG OCH JASMINE VI HAR BÄSTA HUMORN SÅ DRA ALLA!;)

Postat av: lizzi

Du HÅNGEL MED PONTUS (A)

2009-04-28 @ 21:35:04
Postat av: Felix

Asså jasmine du har strulat med alla mina kill kompisar jaah sväärr!!;)

2009-04-30 @ 14:58:50
Postat av: Felix

Sabrina är en riktig sötnos asså haha Ni är bästisar ellerhur?:)

2009-04-30 @ 14:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0