Eh eh oh oh;)

Det är bara vissa som förstår det jag har skrivit som Ruubrriiikkk:D


Mmyyy daay;)

Eftersom hella västerås  har skola den här veckan som man ba WTF Gör jah här då?!
Joh nu ska jag förklara:P För att Ingen här i västerås kan tacka NEEJ ATT UMGÅS MED MIG:D ¨SO DUUH!

Först var jag med Sanna Vi gick till ica Haha jag går fan till ica varenda dag!? Jag köpte en såndära grejsi mojsi glömmt vad det heterXD OCH EN CHOOCKLAD:D Haha vi drog också till Dammen och var typ där i ett år:D
Oh Just det jag såg Jasmine I ica haha feet söt hon har blivit längre fan:O:D<3
Mwahaha Feet gött8DHaha sanna du är rolig du hon tror att det ligger Bajs I dammen XD För att det ser typ bajsigt utt därXDKasta stenar:) Det är det hon snackar om det där brunaXDYeay feet gött låt mig njuta(A)Sanna:D

Aja sen när vi var klara med Dammen då det finns liksom ett hem för gammlingar pansion hem Sen det fanns en gammling som sitter i ett fönster jag sväääär hon är såhäärraa läässkig Abooow jag höll på svimma hon är KRIIIITTTT VIIIIIT DAMN Man tror hon är ett spöke jag ba skrek när jag gick förbi Susanna cykla förbi hon märkte inget sen jag sa till henne cykla förbi det där fönstret hon ser jag svär hon skriker värre än mig -_- HAHAXD Haha När hon cyklade förbi;)
Sanna överdrev hon börja knacka på fönstrent och vinka mot henne och bla hahaXDHaha PIMP;):p
Sen var vi Med Jiana en liten stund vi fölljde med henne till ica såg Edwors och Joslyn och nor':DSen efter Jiana Och sanna var jag med Emelie Aja det där får vara min sista bild Hajjdå:D

LY!

Kommentarer
Postat av: ornella

oh så söwt du e sötnos<3

2009-04-15 @ 16:56:58
URL: http://ornellanizijermaine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0