The old time:(

Feet länge sen vi var alla vi!:(


Det var typ jag såren,Kevin,Diana,sccarlete

Haha Vi var typ ute hella tiden jag diana kevin Ninna såren och alla dom dära varenda dag typ sommaren 2007 Haha fan villka gammla tider vi körde typ sanning eller konka hella tiden och Diana tvinga mig att köra basket hella tiden-_- HahXD
,Men på konka sa alla bara Kramar så alla ba åhååå HahaXD

Men det var ialafal skit roliga tider var typ ute till 23.00 22.00 varenda enda dag!
Haha damn jag saknar faktiskt den sommaren:(<3

Och Jasmina Och Eloise brukade också vara med kommerihåg när jag sov över hoss Eloise alla var feet flummigaXD
Sen när jag sov över hoss Jasmina Jiana var också med vi spionerade på hennes mamma med  hennes *YÄNI* Dejt haha det hände massa greejer OHHHHHH Hahaha får ej seja vad;)
Kommer ihåg på evves födelsedag första gången jag sov över hoss henne (A)
kommer ihåg när jag alltid bråka med viktor oh god-_-
och sen fick man reda på att han var kär i mig FUCK OFF!
Kommer ihåg när ida jag vanne blev BEST FRIENDS!<3
Haha i miss that times relly:*( Var ute varenda dag 24/7 Jag svär pågud jag var ute varenda dag 24 timmar en dag jag kom hem från jasmina typ klockan 3.00 hahah oh god:D feet nice:D Aja times goes away:(
Aja Alla minnen med alla kompisar glömmer man ju aldrig!
 07-07-17-19.53 BIG SAKNAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0