Dagens dag:P

Först tvinga alla mig att dra till Ica-_- och köpa lite gött eftersom det är Saturday8D
Sen så drog jag och träffade Chanel och Evelin och Almedina.

Fast Chanel Fick inte dra till Vallby så ingen palla vara i peters så jag Alme Evve Drog först hem till evve skulle bara fixa några saker Sen drog Till Vallbt vi såg Edwors och Jessi påvägen. Fast typ Alme och Evve har bråkat med Jessi och det dära så det har blivit såhära sne blickar mot Jessi O.o

Sen drog vi till Almes gård typ alla snackar om det dära Bla bla bla bara vissa som vet...
Och Orshina Kom ut också:)
Då var det bara vi sen typ Hallv sju så blev det bara tråkigare och tråkigare sen typ fölljde jag med Evve en bit hem;)
Sen drog jag hem såg Emelie och Julie Eller vad hon heter:) Så jag var hemma 19.00 Ska nog dra ut igen hah jag är ute  24/7 när jag är här haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0