Dagen Igåår;)

Hellu Eftersom jag inte han skriva om igår så gör jag det Nuuu:D

Först Church:P Johannas Mamma Kom inte för att hon drog till jobbet men hon gick ditt idag....
Jolanda Störde typ hella messa-_-
vi fick stå i en hel messa-_- en timmas altså!


Haha Jolanda på bilden sen efter så var jag Med Jiana Och Ornelle först vi var utte feet tråkigt sen vi gick in feet tråkigt sen vi gick utt och Jag bjöd och Köpte Tre Daim glassar till alla M.m
Sen drog vi till dammen saknade den Platsen feet myckeet!<3Kommer sakna när jag åker hem igen buhuuu:'(Sen när vi var där vid Dammen då haha jag fick Ornella att garva ihjäl sig Hon trodde att jag var en lugn tjej men det är jag inte:D När manser på mig ser det utt som jag är typ en lugn tjej som inte pratar mycket och så Komentera!?

Sen drog vi till ica igen och köpte dricka hah Jag bjöd:D<3
Sen vi drog typ till det dära hotelet Och snackade feet mycket sen blev jag sugen på Godis Så vi drog och köpte det:D Sen jag såg en kille med värsta 2pac tröjan VILL HAAA!:'(

Aja sen drog vi till dom dära bänkarna utanför hotelet och snackade:)
Och Sen så köppte ju jag Aldrig dricka så Jag Köpte fanta HAHAXD Vi gick fram och tillbaka fram och tillbaka för att när jag köpte dricka till dom köpte jag is glass:D

Sen vi pallade värkligen inte vara ute mer vi drog till Jiana Och jag loggade in Och vi Alla började DAMPA PÅ STEVE OCH KERIM JÄVLA PLEYAS! Fastdet där med Steve blev det litet missförstånd så vi blev vänner igen!:)<3
Men Kerim jag svär han är äkta player och vågar inte svara vi ringde Asia Och alla skrek på telefon HAHA ;) Sen när vi gick hem till Jiana Så fick vi reda på en till hemsk sak O.o Polisen är efter en person men jag sejer ej vem Ornella Var jätte rädd Oh gosh undrar hur det här ska gå till :'(
Sen Typ 10 i 10 så drog jag hem för det blev tråkigt hemma hoss Jiana:P
 Aja Hejdå LY!


Kommentarer
Postat av: ornella

hahah fett rolig du e hahahha xD jag hadde inte skratta så mkt på länge..pusspå¨rey<3

2009-04-14 @ 14:08:46
URL: http:// ornellanizijermaine.blogspot.com
Postat av: Yvonnnne ♥

fina bider!

2009-04-14 @ 15:04:41
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0