Asså Abooww...

Hellu:D

Jag har plattat mitt hår lala...

sen ätit Snacks Dumle (A)(A) Götti gött!
Jag ville sova hoss Pontus men sen kom jag på att vi skulle till det dära thailändska grejsi mojsi imoornXD

Hoppas det blir äkta sommar väder då det kommer bli Tjock nice tro mig8D!

Aja Men ialafal jag vill inte bo kvar här längtar så himmla mycket till Ekilla då ska jag bli som mig själv och vara ute 24/7 24 timmar DET ÄR JAG DET:D! så kommer jag inte vara ensam så som jag är nu..
Men ialfal jag har faktiskt ganska kul här eftersom jag lär känna så många nya kontakter lite överallt i stockholm men det drygga är att man får åka tunnelbana hella tiden-_-
Och så brukar jag vara med Alice efter teatern:D
Men aja Livet går vidare!
Jag sa till pappa att jag är inte ute lika mycket längre att jag mest är med Pontus eller tråkar hemma. Han ba Som om jah ska tro på det! Inte äns han trodde det för att follk snacka om att jag hadde ett beroende? Men jag saknar faktiskt mitt ute liv:( Haha seriöst ibland kan det bli överdrivet när jag är uteXDmen jaja jag gillar att skriva blogg det är fun:) men ändå asså alla som läser min blogg jag berättar inte min blogg dettaljerat ifall du inte har fått reda på nått så är du inte my real friendXD Hah skojja:P
Men jaja jag tycker faktiskt att jag inte passar med lockar i håret jag passar mest i platt hår?:D

Aja men ändå längtar till immorn det är första gången jag ska till en såndära grejsi och Alice kommer också vara dära:D Fun fun fuunnn:D

Hah asså jag har typ snackat med feet många att vi ska träffas i sommar så har jag bestämt att jag ska träffa några vänner i GBG också undra hur det blir Ohh:D Hoppas pappa skjutsar mig pallar inte åka tåg det är dryggtXD Åker ändåså tåg så jävla ofta nu förtidenXD ska be Sabrina komma så sover vi på hotell HAHAHAXD
(DREV)
 Aja jag vill åka till Grönan!:O
Ifall det är nån som vill så kan det hänga med mig:D
Aja vaad händer i fortsätningen av min dag vet jag faktiskt inte...

Sen typ Jag och Phillip har typ snackat hella dagen han ba ohh jag saknar dig vet inte vad jag ba haha jag hatar dig:D men vi snackar som vi gör alltid8D
Men ialfal jag gillar typ bara äldre killar XD Som kanske bara mina friends vet om jag vet liksom inte varför jag bara dör för dom (A)(A) Fast bara man välljer rätt kille;) Fast jag skulle aldrig kunna bli tsm med nån som var 20 :O Jag har vissa gränserO.o men ialfal jah älskar typ äldre killar(A) dom är så hetaa:D
men så gillar ja ju också dom i min ålder fast inte dom som är yngre än mig:Smen annars är det lugnt8D
jag sa det till min mamma också jag ba mamma vet du en sak han ba jaa sen jag ba neej!
Hon ba berätta då-_- HEHE:D Jag ba jag gillar äldre killar:D Hon ba vrf? Jag ba för dom har snygga kroppar mamma ba Sat och garva lite och ba var försiktig gmn det händer mycket nu förtiden kolla vad som hände med marcus..
OKEY OKEY JAG SKA INTE BERÄTTA OM ALLT HÄR:s HAHAHXD Men min mamma kan vara rollig att snacka med faktiskt:D Jag och min mamma min bror är lika här ska ni få veta en hemlighet hehe neej du du får fråga mig ifall du vill få reda på den;)
Hejdååå LY!

Kommentarer
Postat av: Y'

Blev suuugen! hahaha =)333

2009-04-25 @ 00:17:29
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0