Aha dagen dåee;)

Ska berätta lite om min daag:D
Först Skuula första rasten så skrev jag sångtext har typ skrivit hella dagen jag har fan blivit bättre på att komma på mer text förut var jag typ Hellt Lost..

Sen nästa rast Kom alice för hon palla inte med lisa men lisa kan faktiskt vara lite irri varenda steg man tar tar hon också låt follk andas:O
Sen gick vi och tjuv lyssna när typ alla Killar fick skäl haha feet syndXD
Och davids Jeans Var fan feet snygga Jue:O När vi gick in i matsalen jag och Alice ba Checka in hans but but!:P
Sen vi drog därifrån så hade vi typ en lektion till och sen var det idrott typ corrne ,yvonne, Nelia kom också så drog vi några fler till Ekilla;)

Och sen efter idrotten så drog jaah hem och så att jag sover över hoss Alice Immorn Jaah8D
Så ska jag fixa mitt hår så är det fest immorn feet nice;)

Alice är feet söt på den här bilden aww:)

Aja tro mig jag passa inte i dom där glasögona såg hemsk ut men Alice passar i dom parfekto!;)

Aja Hejdå LY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0