22 April & 23 April

Jaooo den 22 hände det inte så mkt skola träffa min SABRINA!
OCH FOLLK FÅR SLUTA GÅ RUNT ATT SEJA ATT JAG ÄR PLAYER TROR NI INTE ATT JAG VET VILLKA DET ÄR BARA FÖR NI ÄR AVENSJUKA PÅ MIG UFFT JAG HAR KÄNT MARCUS LÄNGST AV ALLA FAN ÄNDA SEN VI GICK I 1AN SÅ TYYYYSSTTTT!!!!!

Aja next

23 apr

Hajsan idag var det Skula jag och Alice har typ likadana skur (a)
+ Jag har ett par röda8D
ska köpa svarta ocksåXD
hahaxD

Aja men ialfal sen vi hadde typ promenad gick med Harrien phillip och dennis Och Danny kom från ingenstans-_-
och i Maten idag jag spillde typ Skit mycket vatten i Dennis mat och i golvet och överallt hahaXD
Och Paula Hjällpte mig att torka upp:)<33

Sen Jaoo vi fick sluta tidigare8D
Jag och Alice vi beställde pizza och drog hem till henne ooch åt ;)
Sen typ körde vi en såndära shiit grej där man får stöt jag fick typ 5 idagXD
:(Alice fick typ bara två eller nåt FAN DÅ !
Men hon fuska jue:(

Sen vi åt glass sen jag lånade hennes massage stol sat typ i den i två timmar det är värsta vibrations stolen den där ska man använda när man är kåt tro mig den (VIBRERAR MELLAN BENEN)
HAHA Alice fick damp på mig hon ba: DU SKA ALDRIG KOMMA HEM TILL MIG NÅ MER VI SKA BRÄNNA UPP MASSAGE STOLEN! Haha Jag ba (A)

Sen vi drog till teatern sen vi drog hem ;)
Och föresten Yeaay min teater lärare sa att jag ska få texten nästa gång jag kommer FYFAN VAD LÄSKIGT!:o Asså att visa up och så (A)XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0