20 Apr

Jaoo Idag var det lämmna västerås:'(

Fick vakna 05 30 åhhh vad trött jag var + vi hadde idrott på morgonen fuckdå-_-

Sen jag drog och Shoppa(A) Jag såg Steven B Haha han ba kom och gav mig värsta kramen han ba HEEEEEEEJ :D
 
Och jag var med min mamma också så hon ba stog där och log och sen drog hon:P

Haha Steven påminde mig om en bög han ba jag såg Sabrina s Med värsta snygga leggingsarna:)
Jag ba öhhh!?XD
Men det var ändåså as nice och min mobil dog så jag kunde inte använda den hella dagen FUCK OCKSÅ!:(
Haha så senare typ steven drog och lämmnade några saker hoss sin kusse jag ba Feet seg.

Min mamma ba vem var det då?
Jag ba du vet ju vem det är han jag lärde känna genom brushän:D
Hon ba vah?
jag ba Jah!
Och höll på förklara till henne typ i ett år ni vet min mamma kan vara feet segXD
Sen han kom tbc vi gick och åt typ vid den där restaurangen bredvid Donken haha vi dissa min mamma och åt själva XD Aja hejdå LY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0